czwartek, 7 stycznia 2016

Wyzwanie "Kiedyś przeczytam" - 2016

http://www.lustrorzeczywistosci.pl/2016/01/wyzwanie-kiedys-przeczytam-edycja-2016.html


Wczoraj uświadomiłam sobie, że choć w blogosferze urzęduję już niemal trzy lata, nigdy nie przystąpiłam do żadnego wyzwania. Nie wiem, czy winę za to ponosi mój przewlekły brak czasu i natłok obowiązków, czy zwyczajne lenistwo. Cokolwiek to było, postanawiam to zmienić właśnie dziś :)
Z racji tego, że na moich półkach zalega masa książek, wyzwanie Lusterka najbardziej przypadło mi do gustu i to właśnie od niego zamierzam zacząć :)

Krótko mówiąc zabawa polega na tym, by ze zbioru swoich powieści wybrać 12, które przeczytamy w 2016 roku.




Oto moja dwunastka: 

1. "Kim jesteś, Sky?" - Joss Stirling
2. "Na krawędzi nigdy" - J.A. Redmerski
3. "Na krawędzi zawsze" - J.A. Redmerski
4. "Dlaczego mężczyzna jest sam" - Jan Alexander 
5. "450 stron" - Patrycja Gryciuk
6. "Daj mi więcej" - Paulina Klepacz
7. "Nie dajesz mi spać" - Alice Clayton
8. "After" tom 2 - Anna Tood
9. "After" tom 1 - Anna Tood

10. "Bezmyślna" - S.C. Stephens
11. "Swobodna" - S.C. Stephens
12. "Niepokorna" - S.C. Stephens






Jak widzicie nie poszłam na łatwiznę i wybrałam kilka naprawdę potężnych książek. Jestem jednak zdania, że jak już się coś robi, to "albo grubo, albo wcale" ;)
Trzymajcie kciuki, żebym dała radę :)

9 komentarzy:

  1. A co będzie, jak Ci się nie spodoba pierwsza część serii? Obstawiam, że polegniesz na Bezmyślnej :)
    Witaj w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem człowiekiem bardzo wytrzymałym. Niewiele było książek, których nie dałam rady przeczytać do końca, więc mam nadzieję, że tym razem się to nie zmieni :D

      Usuń
  2. Grubo tu u Ciebie :) Życzę powodzenia w realizacji zadania! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na krawędzi mi się podobało, z kolei na After i Bezmyślnej poległam po całości. Trzymam kciuki za twoją dwunastkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu seria Stephens, bo ja się na niej cholernie zawiodłam i gdybym wybrała całość na raz, to chyba bym się załamała... After na razie jeden tom mam za sobą i też baaardzo cieniutko jak dla mnie. Życzę Ci więc dużo cierpliwości do tych książek! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nadal nie mogę przekonać się do serii After, ale mam nadzieję, że zarówno ona jak i cały stosik, przypadną Ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O Boże... After... Na sam widok tej serii mam dreszcze. Pierwszy tom jest jeszcze o strawienia, ale drugi... Będę cię podziwiać jeśli przeczytasz go 'od deski do deski'.

    Fajnie, że dołączyłaś do wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Twoją recenzję i zawsze jak patrzę na tę serię to mi się przypominasz :)

      Usuń
    2. No dzięki, nie chcę ci się z tym kojarzyć! :P Normalnie idę czytać sama wiesz co i będę ci spamować skrzynkę na FB, o! :D

      Usuń

Drogi Czytelniku!
Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz. Dzięki temu łatwiej będzie mi znaleźć Twój blog, poprawić ewentualne błędy lub zwyczajnie z Tobą podyskutować :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...